c
Welcome to my blog,
if you want,
you can have one also.
Enjoy!
Image Alt

Klantenprofilering-Styling Identity

Ken je target! Bepaal je IDENTITEIT.

Weet wie je klanten zijn en welke profilering ze hebben. Algemeen kan er aangenomen worden dat er een 4 tal klantenprofileringen bestaan per target. Iets waarmee er kan gewerkt worden om de styling identiteit in je collectie en presentaties te ontplooien.

Experimenteren, verleiden ipv verkopen

Er moet meer worden geëxperimenteerd, want niemand weet precies hoe de winkel er in de toekomst uit moet zien om succesvol te blijven.

Focus je op de behoeften van de klanten en presenteer hen passende oplossingen. Klanten willen ook meer experimenteren met de producten, winkels worden meer en meer verkoopzones vs workshop ruimtes. Tegenwoordig is technologie in elk aspect van ons leven geïntegreerd, mensen verlangen juist ook naar analoog. Het stimuleert emotionele verbindingen. Privacy en tijd zijn twee van de meest luxe dingen die vandaag bestaan

 

Aankomende workshops

Er zijn op dit moment geen workshops voor ‘Klantenprofilering’

Inschrijving workshop ‘Klantenprofilering- Styling Identity’