c
Welcome to my blog,
if you want,
you can have one also.
Enjoy!
Image Alt

Customer Experience

Terugkeer naar fysieke retail

In voorbije jaren investeerden retailers het grootste gedeelte van hun tijd en geld in het uitbreiden van de e-commerce tak en zichzelf hierin onderscheiden. Ondanks de drastische groei van digitale retail, is de fysieke tak voor veel retailers nog steeds verantwoordelijk voor het grootste deel van de omzet. Door ervaring en door de juiste analyse is het meerdere keren bewezen dat Visual Merchandising invloed heeft op je verkoop.

75% van de verkoop gebeurt nog steeds in de winkel tov online en E commerce.

Menselijke factor wordt steeds belangrijker

Het grootste verschil tussen online en offline winkelen is de ervaring. Hier moet meer de nadruk op gelegd worden.

De menselijke factor in de vorm van competente, servicegerichte medewerkers wordt door veel retailers onderschat! Zonder goed personeel dat bezoekers inspireert en een prettig gevoel verzorgt, is zelfs de mooiste winkel de helft minder waard.

 

Aankomende workshops

Er zijn op dit moment geen workshops voor ‘Customer Experience’

Inschrijving workshop ‘Customer Experience’